شرایط و قوانین استفاده فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از وبسایت رسمی آجیل و خشکبار عرشیا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت آجیل و خشکبار عرشیا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار عرشیا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه صحیح استفاده از وبسایت عرشیا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وضع شده آجیل عرشیا از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با فعالیت خود است. در صورتی که در قوانین مندرج توسط نهاد های نامبرده تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربر توافق میکند که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییرات قانون مطابق کشور جمهوری اسلامی ایران است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با تکمیل اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج یا تکمیل کرده یا نسبت به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آجیل عرشیا اقدام کند.
از آنجا که فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار عرشیا یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده یا مجموعه عرشیا
فروشنده عبارت است از مجموعه آجیل و خشکبار عرشیا که محصول را پس از فرآوری و یا از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی که با آجیل عرشیا همکاری می کنند، خریداری و به صورت آنلاین به فروش میرساند.
در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشنده مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت همگان، خدمات پس از فروش فروشنده تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای خریداری شده را میپذیرد که نسبت به باز شدن محصول و پرفراژ اقدام نشده باشد، در غیر اینصورت فروشنده الزامی به باز پس گیری محصول ندارد.
1 روز کاری به منظور روزی می باشد که طبق تقویم رایج جمهوری اسلامی یا موارد فورس ماژور تعطیل نبوده و به هر دلیلی فعالیت ارگان های مهم مانند بانک ها، شرکت پست جمهوری اسلامی و خدمات باربری غیر فعال نباشند.
در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک یا تماس تلفنی به شما اطلاع رسانی شده و فروشنده تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد و مبلغ محصول/محصولات طی پروسه حسابداری ظرف 1 تا 3 روز کاری به شماره حساب اعلامی مشتری واریز می گردد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات مجموعه عرشیا استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به مجوعه عرشیا ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که مجموعه عرشیا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
توجه داشته باشید که 10004347، 10001000103003 ،50004957000010 و 10002000202090 تنها شمارههایی است که مجموعه عرشیا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند.
همچنین ممکن است مجموعه عرشیا از طریق شماره های ذکر شده در بالا برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی یا پیامک تبلیغاتی ارسال کند.
ارتباط از طریق پست الکترونیک نیز تنها از ایمیل info@arshianut.ir و support@arshianut.ir صورت می پذیرد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان مجموعه عرشیا یا استفاده از نام برند تجاری عرشیا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آجیل و خشکبار عرشیا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@arshianut.ir اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
آجیل و خشکبار عرشیا به اطلاعات خصوصی مشتریان عزیز، که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
مجموعه عرشیا در حد توان از حریم شخصی شما دفاع خواهد نمود و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه می دهد. در واقع با استفاده از آخرین سرویس گواهینامه نسخه های امنیتی SSL و پلاگین های امنیتی درجه یک، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آجیل، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط مجموعه عرشیا جزئی از اموال آجیل و خشکبار عرشیا محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مجموعه آجیل و خشکبار عرشیا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آجیل و خشکبار عرشیا محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط مجموعه عرشیا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آجیل و خشکبار عرشیا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات مجموعه آجیل و خشکبار عرشیا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
مجموعه آجیل و خشکبار عرشیا محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.arshianut.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه یا تماس از طرف آدرسها و شماره های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت عرشیا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.arshianut.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Whatsappیا Telegram و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. آجیل و خشکبار عرشیا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت آجیل و خشکبار عرشیا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. مجموعه عرشیا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مجموعه و انبارهای آن به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مجموعه آجیل و خشکبار عرشیا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 1 الی 3 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آجیل و خشکبار عرشیا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آجیل و خشکبار عرشیا محفوظ است. مجموعه در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت آجیل و خشکبار عرشیا میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مجموعه عرشیا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس بوده و باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم به ذکر است مسئولیت اشتباه در ثبت آدرس و لوکیشن به عهده خریدار می باشد و در صورت ارسال به آدرس اشتباه هزینه ارسال دوباره مجددا دریافت می گردد.
همچنین تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن از لحاظ مجموعه خارج عرف و غیر قابل استناد بوده و مسئولیت بوجود آمدن هر مشکلی در اینصورت به عهده خریدار می باشد.
از آنجا که آجیل و خشکبار عرشیا یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط مجموعه بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید به صورت روتین و عرف مجموعه، اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران اقدام به ثبت و پرداخت مبلغ سفارش خود کنند و بدیهی است که مجموعه آجیل و خشکبار عرشیا هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
آجیل و خشکبار عرشیا همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام رسید ثبت سفارش یا بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مجموعه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی مجموعه آجیل و خشکبار عرشیا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به مجموعه آجیل و خشکبار عرشیا ارسال شود.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در وبسایت، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات آجیل و خشکبار عرشیا با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی آجیل و خشکبار عرشیا دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با پشتیبانی مجموعه به (شماره تلفن 02122605154) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
